۱۳۸۹ دی ۱۳, دوشنبه

تحلیل فیلم کوتاه با حضور تقوایی ، توحیدی و دیگران

روابط عمومی خانه سینما به نقل از روابط عمومی انجمن فیلم کوتاه ایران – ایسفا اعلام کرد نمایش چهل فیلم منتخب جشن مستقل فیلم کوتاه به همراه جلسات سخنرانی و نقد آثار از روز دوشنبه بیستم دی ماه تا پنجشنبه بیست‌و‌سوم دی ماه در خانه سینما شماره یک ، واقع در خیابان بهار- کوچه سمنان برگزار می‌شود و در پایان هر روز جلسات نقد و بررسی فیلم‌ها نیز برگزار خواهد شد.
روابط عمومی انجمن فیلم کوتاه ایران برنامه نمایش فیلم ها، سخنرانی و جلسات نقد آثار را به شرح زیر اعلام کرد:
روز دوشنبه بیستم دی ماه از ساعت ١٥ الی ١۷ و ١۷ الی ١٩ فیلم‌های داستانی در دو سانس به نمایش درمی‌آیند و از ساعت ١٩ الی ٢١ آقایان عباس گنجوی و امیر پوریا به نقد و بررسی و گفتگو درباره فیلم‌ها خواهند پرداخت.
روز سه ‌شنبه بیست‌و‌یکم دی ماه از ساعت ١٥ الی ١۷ و ١۷ الی ١٩ فیلم‌های داستانی به نمایش درمی‌آیند و آقایان سعید قطبی‌زاده و فردین خلعتبری درباره فیلم‌ها صحبت خواهند نمود.
روز چهارشنبه بیست‌و‌دوم دی ماه از ساعت ١٦ الی ١٨ در یک سانس نمایش فیلم داستانی ادامه خواهد داشت و از ساعت ١٨الی ٢٠ آقایان ناصر تقوایی و فرهاد توحیدی سخنرانی خواهند کرد و به بررسی فیلم‌ها نیز می‌پردازند.
روز پنجشنبه بیست‌و‌سوم دی ماه از ساعت ١٦ الی ١٨ فیلم‌های تجربی در یک سانس به نمایش در‌می‌آیند و آقایان حمیدرضا صدر و امید روحانی به نقد و بررسی فیلم‌ها خواهند پرداخت.
"

هیچ نظری موجود نیست: